Ace Forum - Generelt
Til oversigt Til oversigt Svar på indlæg Svar på indlæg Nyt indlæg Nyt indlæg
Dine rettigheder (Bet24)

HeXcorK
Vis profil

28-12-2011, 13:13
Hej Alle

Nu står jeg i denne situation, at jeg har vundet en lille sjat penge og skal til at hæve den ud. Så ønsker Bet24, at jeg skal indsende dokumentation - fair nok.

Dog har jeg en dag tabt så mange penge, at mit kort blev "spærret" og jeg fik lov til at låne min brors kort - kun 500 kr., der står dog at man ikke må bruge andres kort end det navn du har oprettet dig med.

Det er dog blevet overset, da jeg har haft bruger siden 2007 og ikke kan huske regelsættet. Det kan også være at det er en ny regel som er kommet i mellemtiden, men dette har jeg selvfølgelig så overset.

Nu har de mulighed for at lukke min konto, men hvad med mine penge? Da min brors kort blev anvendt, kunne de jo vel godt se det var et andet kort og egentlig bede om dokumentation for det? Desuden har der ej heller været nogen problemer med indbetalinger efterfølgende på mit kort, indtil jeg laver min første udbetaling. Nu kræver de dokumentation og det er på min brors kort, selvom jeg brugte mit kort til den sidste indbetaling.

Hvordan er mine rettigheder her, eller skal jeg bare vinke farvel til min konto og dem jeg har stående derinde?

Zarahlee
Vis profil

28-12-2011, 21:04
Har selv haft samme problem men du skal bare sende dit id ind og et pic af det kort der blev brugt " din brors" hvor du dækker de 4 først tal til..

så udbetaler de de må ikke beholde pengene da det er dine eller din brors. men de kan krave dokumentation på jer begge før de udbetaler.

Bare husk de gør det ikke for at svindle dig men de sikker sig bare det er dig og din konto..
 Til top

Forumregler - og -vilkår

Log ind
Log ind for at lave indlæg i Ace Forum. Hvis du ikke har en brugerprofil, kan du oprette en her.

Brugernavn 
Password
 Husk login - forklaring

Glemt brugernavn/password?