Ace Forum - Generelt
Til oversigt Til oversigt Svar på indlæg Svar på indlæg Nyt indlæg Nyt indlæg
Lottokupon

ostelus
Vis profil

17-02-2012, 19:16
Hvorfor er det man skal op og spille 54 Dollas tours for at undgå for mange gambler. 5,5-33 dollas tours er lige som og købe en lottokupon, men hvorfor spille når man ikke gider tag det seriøs? Nogen der kender til dette problem.
Jeg spiller nu idag kun 54-200 dollas turninger for og få det ud af det som man gerne vil nemlig hygge og folk der tager pokeren mere alvorligt. Kunne før godt spille helt ned til 5,5 dollas tours bare fordi det er hyggelig men det er det ikke mere og man skal være heldig hvis man bare når pengene en gang i mellem de skubber jo med alt og selvom man er 80-20 til og vinde hånden taber man 7 ud 10 gange alligevel, hvad er det der er sket for folk gennem årene, har de unge mennesker tabt hovedet eller hvad er det der sker ?
Feks. man stater 400 i en 11 dollas tour starter med 2000 chips blindes stiger hver 12 min inden der er gået en halv time er der røget 100 spiller ud og når der er gået 2 timer er man lige ved og nå pengene. Slap da af og nyde det....

simon900
Vis profil

19-02-2012, 15:09
Standard.

Du skriver intet som ikke alle ved.

Jeg er faktisk en af dem som er gået modsat vej end dig.... jeg betaler max $33 for en tour - Årsag: Bliver jeg røvkneppet i en tour, som jeg har betalt $200 i bi, bliver jeg trist og sur. og det er en realitet, at de tours på 50+ er fyldt med satelit spillere.

Det du oplever som du brokker dig over, opleves også ofte i søndags tour...

ostelus
Vis profil

20-02-2012, 14:41
Jeg synes ikke jeg har været udsat for det i de, større tours (pokerstars der har jeg masser af gange, men spiller ikke der inde mere). Eller også kan det bare være jeg har været uheldig her i et par mdr, i de små tours. Man har jo down svinges. Tror bare lige det blev lidt for den dag jeg skrev dette indlæg (sorry). Men tror det vender igen nu, for det er da blevet til 4 FT i 5,5,11,22 dollas tours. Ellers skal jeg lige vende mig til det poker spil de køre idag, Der er meget limpene, det var der ikke så meget af inden jeg lige holdt en pause. Så skal nok lige vende mig til og skal folde lidt flere hænder :) hehe.
 Til top

Forumregler - og -vilkår

Log ind
Log ind for at lave indlæg i Ace Forum. Hvis du ikke har en brugerprofil, kan du oprette en her.

Brugernavn 
Password
 Husk login - forklaring

Glemt brugernavn/password?